118 100

God morgon. Solen skiner även idag. Kommer säkert vara stek hett uppe på ridbanan im sure!

Igår så var jag tvungen att testa en sak. 118 100 har ju gjort reklam för att man kan skicka in vilken fråga som helst. Jag testade och skrev "vem är Timmie Melanoz" Svaret blev gansla så bra ändå. Så här stod det

Vi tror att Timmie Melanoz är en skön 21-årig kille från Våxtrop som verkligen vet hur man skall sitta i sadeln. Förutom hästar tror vi att han tycker om shopping och stranden, dessutom tror vi att han vill ha sin Dry martini skakad och inte rörd.

Det mesta stämmer faktiskt in. Dock har jag aldrig druckit dry martini så har ingen aning om, om den ska vara skakad eller rörd'? Någon som har en aning om det?

Vad har då denna dagen att bjuda på? Ingen aning, det jag vet dock är att jag inte lär komma till Stockholm och jag lär inte åka hem. Mamma är inte hemma och sthlm har jag inga pengar till. Så det blir nog att vara fast här på gården. Ibland är livet så orättvist. Men jag har min Chiron.

Nu så är det dags för mig att vandra ut till stallet.

Bloggar givetivis senare. Ska ha möte klockan 14.00 med Herbalife en kund som är intresserad men ville veta mer, så bloggar om hur det gick!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Em

haha, stämmer ju ganska bra de där från 118 100! jag vågar inte skriva och fråga om mig själv.. vill inte veta vad dom skulle säga om mig haha!!

2009-08-06 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0