Då var även denna natten över!

Idag skulle jag egentligt haft fullt gång med att packa väskan och hoppa på ett tåg och åka iväg någonstans. Men inte bli det så inte. Med min vanliga otur och guds ovillja till att jag ska vara ledig så blir det att man är kvar!!

I går så ringde även en dam från Björbäcks ryttarförening och undrade om jag hade lust att rida med i DIV II laget. Jag har aldrig ridit i lag så skulle tycka det vore kul, men sedan har jag ingen häst till det. Catrin är inte hemma den 16 då första tävlingen går av, och jag åker ingen stans utan Catrin med Chiron. Men vi får se vad som sker.

Idag så skulle även Catrins bror komma med hans flickvän som kommer från Tyskland, spännande och sedan så kanske det blir en sväng till coutry festivalen i Killhult men om ärlighetens namn ska fram så känner jag inte för det så det blir nog att vara inne på rummet och mya kanske kika på film med lite gofis!!


Kram
Timmie

(Detta inlägget publicerad visst inte men gjordes nu, hade lite problem med mitt internet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0