Effektivitet

Är man effektiv eller är man effektiv! Har hunnit göra klart stallet och nu är det bara hästarna som ska ridas när Catrin kommer hem.

Senare i eftermiddag så får jag se om jag ska åka in till Laholm. Får dock ta med mig Nathalie då, Catrin ska hålla träningar ikväll. Men skulle behöva gå med ett ärende till banken. Usch, tycker inte om banker, vet inte men man käner sig uttidtad på ett märkligt sätt. Dessutom när jag var där sist var det också med Nathalie då Catrin hade sadelprovning. Då sa ena mannaen bakom disken " Kan inte du hjälpa pappan där borta med barn vagnen" VA!! nej nej nej jag bara passar barnet ahaha!

Men hinner inte blogga mer nu! Som sagt ska försöka göra ett video inlägg senare!

vill bara gratta Corinne som fyller år idag stort GRATTIS och en stor KRAM

KRAM

TIMMIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0