En myskväll!

Stan hade inte så mycket att erbjuda denna gången faktiskt. Det enda som jag verkligen gillar med kallamr är H&M butiken som finns i galleri Kvasten. Bland den störta herr avdelningen jag sett. Och inte för att låta mean men det finns alltid mina storlekar x-xs så undrar om dom tar in väldigt många plagg i de storlekarna eller om Kalmar borna helt enkelt är so bigger? Men idag blev det inget H&M även om jag gärna så ville! Plånboken måste fetas till lite först!

Något som jag dock fann var faktiskt en bok skriven av Helene Tursten  " Eldsdansen" En kriminalare, har tydligen fastnat för det numera. Har aldrig hört talas om författaren innan så ska bli spännande och se vad hon har hittat på. Annars så gillar jag Liza Marklunds böcker. Utöver boken så fann jag även två jättefina pennor i fin fina fodral. Fann även lite strumpor som jag behöver om något. Äen lite choklad som jag hade tänkt att smaska på under tiden jag läser min lilla bok.



Har sedan en fråga till er kära läsare. Har ett litet beskymmer. Hade tänkt att skaffa mig ett nytt bildredigeringsprogram. Men har lite svårt att välja vilken man ska ta. Använder nu Picasa men vill ha något som man kan göra lite yttligare saker. Vad tycker ni? vet ni något program som ni tycker är bra?


Men nu så ska jag faktiskt ta ett glas vin med mamma. Ja, jag vet att det är måndag men för mig är det Lördag! Samt att det är lite allsång på Liseberg! Mys i soffan med andra ord!


Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0