Förmiddag!

Staller är klart och vatten påfyllt. Snart är det dags att smita in och ta en liten macka eller kanske flinogr innan det är dags för mig att göra i ordning icke och totte.

Senare idag så kommer hovlagaren och ska sko Evelinas häst, sedan ska vi rida lekton. Fats det gör jag ju nästan dagligen haha! Är verkligen fortfarande så nöjd med prinsen hur han gick igår! Love that horse, fast bockningarna och stå på händer!


Men nu är det åter dags att rusa igen!

Men först en liten fråga. Vad tycker ni om min blogg? Vad vill ni läsa? skriver jag för mycket om samma sak eller är det bra som det är?
Är en person som alltid vill förbättra men det skulle vara lättare med eran hjälp!
Love you all!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker att din blogg är rätt så jätte rolig att läsa. du skriver inte bara om samma saker utan om lite allt möjligt. en toppen blogg som jag läser så fort jag får tid :-)



2009-08-21 @ 12:21:26
URL: http://maowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0