God för middag

Mamma och Roger hr precis hoppat in i bilen och tagit sin kos mot Vaggeryd där hon ska mentalbeskriva 5 st Dobbermans tror jag att det var! Så idag är jag själv. Lite tråkigt men samtidigt skänt. Kan jag sitte och grejja lite vid datorn och bara mysa.

Dessvärre så regnar det ute så vi får se om det blir någon promenad idag med vovven. Men annars så finns det ju regnkläder eller hur?

Men idag så hade jag tänkt att blogga en del, ska dock inte lova för mycket men känner att jag har sådan lust att bara blogga hela dagen!


Fick nu ett meddelande om att jag ska ha telefonmöte vid 13.00. Lite får man allt jobba!



Kram
Timmie



Den här månaden har vi kampanj på alla våra Twinlabprodukter och sänker priserna med 20% fram till den 24 aug.
Twinlab har funnits i branschen i över 30 år och produkterna med allt från proteinpulver till fettförbrännare har en hög igenkänningsfaktor. Kampanjen har fått en bra start, men med er hjälp kan vi få den att lyfta ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0