God morgon!

Eller rättare sagt god förmiddag är det väl! Har varit uppe en stund men orkade inte dra igång datorn det första jag gjorde!

Skulle bloggat igår om andra bloggar men datorn krånglade lite, så det får komma senare idag!

Ska ta och kika på lite tågbiljetter om jag måste åka ner till jobbet idag eller om jag kan åka direkt till Göteborg i morgon. För då är det Liseberg som gäller! yea!

Men som sagt, sj.se!

Men innan
jag avslutar morgonens inlägg så tycker jag att ni kan kika in här då kommer ni in till gratismakup.se en gratis sida där man kan samla ENKLA poäng för att få presentkort på t.ex. H&N, KICKS och Nelly m.f. Allt som är gratis och dessutom enkelt är ju bara ett plus eller? Testa själva!

Kram
Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0