God morning

Måndag! Kan ni fatta, ännu en ny vecka ta sin form.

Idag så är det en vanlig dag, inte fara iväg till tävlingar och gud vet vad. Bara vara hemma haha! Tar verkligen på krafterna att åka iväg, samt att allt ska vara prefekt!

Helgens tävlingar är vi nöjda med. Catrin tävlade DM lördag söndag i klasserna MSV:B3 MSV:B4. Båda dagarna precis utanför plasering. Igår så blev han lite sur på framridningen och blev då för ambitiös och ville helst göra piruetter och seriebyten. Men gick ändå ganska så¨bra inne på banan. Galopprogramet blev det lite missar i. Men trav programet där visade han en riktigt flott och stark trav. Mellan och ökade traven var riktigt bra! Efter hon red programet så red hon lite till på framridningen för att få ett jämnare stöd innan avslutade. Hade hon haft 5 minuter till inne på framridningen innan start hade han gått super! Men så är det.

I lördag så var jag på bio. Vi skulle ha sett BECK den nya men då fanns det bara pltser på två olika rader utspridda så det var jue inte kul. Vi såg istället PUBLIC ENEMIES. Kan säga att den var way för dyr, dom tog 95 kr för att se den. Tyckte jag inte var värt. Den var inte super dålig men inte heller bra. En film man kanske ser en söndag på tv4:ra när inget annat duger. Så från min sida, inget att se! Lite halvt förvirrad, mycket pang pang mycket rymma hela tiden och så fortsätter det. Efter en halvtimme kändes det som att fil,em hade håltt på minst en timme. Så efter halva filmenm börjad eman få rest less legs.

Men nu är det dags för mig att åter traksa ut till stallet. Undrar hur många gånge jag har skrivit det där haha!

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kram
Timmie

B tw, Det är sista Augusti idag!
"ångest"


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså, Public Enemies var en superduperbra film tyckte jag :) Men man har ju olika smak, hihi. Jag skulle dock också vilja se nya Beck. Hoppas du får se en film du gillar nästa gång du går på bio :) Kram

2009-08-31 @ 17:14:49
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0