Konsten att göra ingenting

För mig kan det vara en konst, faktiskt. Mitt liv betsår av så mycket "måste" så nu måste jag ingening. En skön känsla. Dock så känner jag mig något raslös. Var ute och fotade lite innan men önskar att jag hade ett bättre foto program. Skulle villja göra lite mer saker än det jag kan med Picasa, men bättre än ingenting!

Som sagt idag har jag verken ditt eller datt att göra. Just me my self and i. Så idag tänkte jag sitta och pyssla med lite bilder och se vad man kan göra för spännande saker. Ska bli minst lika duktig som vännen Corinne men det känns ganska så svårt. Dels för att hon har en mångmiljoner bättre kamera och dessutom så har hon photoshop och jag har Picasa men ack den som ger sig! One day!

Tänkte för övrigt ta en promenad med vovven min och bara vara. Det är var denna ledigheten ska handla om.

Ni får ursäkta detta otroligt roliga inlägg men just nu så ska jag ta och dricka en kaffe och sitta ute i paviljongen och njuta en stund!

Kram
Timmie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0