På resande fot

Kanske inte riktigt. Men sitter nu på första tåget ner till Dressyrgården och mitt lilla gula rum!

Jag vet att det har varit dåligt bloggande på ett tag men har verkligen inte orkat. Igår så låg jag som sagt med huvudet under ett flertal kuddar och idag så ville jag tillbringa tiden med mamma innan jag åkte ner. Gud vet när man kan åka hem nästa gång.

Har precis deltagit i en tävling på Kenzas blogg. Där kan man vinna en datro från Eee pc som har släppt en ny som heter seashell! Så kika in där och vad med och tävla.. Tar ju bara ett par minuter ochvem vet om det är du som sitter med en ny mini dator från Eee pc.

Jag har även under dagarna hemma blvit medlem på olika gratis ställen. Där man kan samla ihop poäng och byta ut mot kupponger som man kan handla för på olika ställer så som kicks, H&M, Nelly.com mf. Som sagt det är gratis och man kan få Chansen till att klicka hem märkes kläder/parfymer you name it utan att behöva anstränga dig!

Den ena hitta du HÄR 

Den andra finner du HÄR

Så kom igen och bli medlemmar, som sagt gratis och det är enkelt!

Kram
Timmie

By the way! Mina läsare 'r helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0