Tävling på FOKI

Hej kära läsare!

Jag är med  och deltar i en tävling som bloggaren FOKI har. Man kan vinna DET MAN SJÄLV VILL HA! Från gagetgirl.se. Seriöst precis det man vill ha från den sidan. Finns allt från mobiltelefoner till mp3-spelare!

Själv har jag valt ut två saker som jag är med och önskar vinna.


En mp3 behöver man alltid. Dessutom så är min totalt borta och jag som älskar ha musik i öronen när jag reser etc.
Mp3:n finner ni här
Jag vet att den är rosa och allt annat än att en kille kan ha den. Men det blundar jag totalt för. Tycker den verkar frän och udda!!

Den andra saken jag valt ut är en mobiltelefon

en sony ericsson w995
den finner ni här
Varför just en mobiltelefon? För att det 'är otroligt bra att ha. Sen kan det vara skönt att ha en privatmobil också!

Så kom igen och var med och tävla på Foki.se och vinn verkligen fräcka saker!

Såg en som skrev i kommentarerna att dte inte var någon ide att delta för så många kommer att delta så det finns ingen chans. Men jisses! Då har man absolut ingen shans eller hur? Kostar det? Nej, enbart lite tid. Det enda som krävs är att du har en blogg.
Så klicka in på FOKI så hamnar du direkt till tävlingen!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0