svar på kommentar

vars är det du rider egentligen? verkar vara på värsta proffs stället :) gillar dina bilder, du är verkligen en ryttare som blir bra på bild när du är på hästryggen.


Jag jobbar som stallchef och beridarelev hos Catrin Henriksson på Dressyrgården. Vi jobbar professionellt med hätar. Tar emot hästar för träning, vidareutbildning och tävling. Jag rider Catrins unghäst som hon köpte som föl. Honom utbildar jag med hjälp av Catrin. Jag själv har jobat med hästar sedan år 07 då jag flyttade ner till skåne och började jobba. Då gick jag fortfarande på gymnasiet så jag började plugga på distans det sista året. Kull att du tycker om mina bilder! Hoppas du fick ett bra svar på din fråga. Hemsida dit jag jobbar är www.dressyr.com och till min hemsida är det www.melanoz-dressagestudent.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0