Whats the point!

För att tjäna mer pengar? För att verka den coola, som äger över alla andra, vad vet jag!

Ibland när man läser olika bloggar så dyker det ofta påhopp mot andra bloggare!

Idag tar jag exemplet ¨Kisse VS Blondinbella

Var ett par dagar sedan jag var inne på Kissies blogg. Innan dess så var jag inne på Blondinbellas där hon svarade på en läsarråga
.


Vad menade Bella med Provocera mer?





<-----kissies.se

"Ja det stämmer att hon hade bloggträff för 3 år sen, och jag var! Hade ingen aning om hur bloggvärlden funkade eftersom jag hade bloggat i en månad då.. Men hon svarade inte alls att jag skulle provocera, hon sa ingenting om det?! Hon babblade på om sin egna blogg i en halvtimme sen fick folk ta bild med henne.. Thats it!"



Blondinbella = Ljuger mer än Kissie!
kissies.se

Vad tcker ni? ljuger mer än Kisse. Svaret mellan raderna är ganska så tydliga, eller? Ljuger Kissie? Man börjar undra om hon nu ska uttrycka sig så här....


Det jag ville komma fram till var att varför kasta så in i h*lvetes med grus på varandra. Jag anser att Blondinbella inte har kastat grus denna vendan. Men käns ganska så Omoget att skirva så här, eller?


2. H&M's fejkpälsar..

"Usch?! Dom är så hemskt fula så det är inte sant, och dom har flera olika stycken också? Vet inte riktigt vad blondinbella tänkte när hon sa att hon ska köpa en sånhär, ser ut som hennes hår innan hon frägade det.."
kissies.se


Håller med om att den är inte är det snyggaste plagget som gjorts. Men hallå?!?!  Ser ut som hennes hår innan hon färgade det? Hmmm.....Whats the point med det hela!

Vad anser ni? Tycker ni att roligt att läsa om när dom kastar grus på varandra? Det är nog fler som gör så här än de jag har nämt ovan. Men grow up.... Så totalt onödigt. Man kan verkligen känna av irritationen från Kissie i och med att hon tydligt var tvungen att skriva som hon gjorde. Så enligt mig.

Kisseis VS Blndinbella






vad tycker ni? am i wrong?

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker verkligen inteinteinte om Kissies.

hon har liksom inget vettigt att komma med? hon är bara ute och festar och tror att hon är jättekänd.

Som de här, "vem ska bli Kissies bff?" tönt

Jag följer Blodinbellas blogg och den är 1000 ggr bättre! hon skriver ju bra saker?



sen är de ju bara löjligt att "dom" håller på såhär, ja har ju fått en känsla av att det är Kissie som har börjat, men jag kan ha fel!

:)

2009-08-16 @ 18:21:08
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0