Arlanda airport!


Hello vänner! Eller god morgon sedan halv 4 imorse!

Då är man på väg! Trodde ni inte va. Lyckades att inte säga för mycket. Nu är det Egypten somgäller i en vecka. Min första resa någonsin och min första flygtur!



Sitter på espresso house och äter lite frukost och snart är det dags att vandra mot gaten. Men lovade ju ringa mammsen innan jag hoppade på flyget!

Jag kommer att försöka blogga från Egypten när vi väl är där. Bloggdatorn är med så klart.

Ni får ha det så trevligt i snöiga sverige!



Snöar ute och flygplanen ser kalla ut! Snart är man i 28 grader varme!!



Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hejhej! angående kameran och självutlösare så är det viktigt att kameran fokuserar på någonting, ex en gardin, stol etc en bit ifrån så du sedan knäpper på, springer och ställer dig och tar ett foto. Det är när det fokuserar ite här och var som skärpn och ljuset kan bli dåligt :)



(Finns fjärrutlösare till kameror också, så slipper man stå vid kameran och fota, en liten fjärrkontroll man håller i handen och trycker på) :)

2009-12-15 @ 11:50:33
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Corinne

Men Tiiiiiimmie!!

Du reser utomlands och har inget sagt.. Jag hade ju chansen att kunna åka med i resväskan..

Buuuu för dig!



2009-12-15 @ 12:39:21
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha en underbar semester och var rädd om dig!

Kramar

2009-12-15 @ 15:35:45
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0