Bryan Adams feber!



Sedan jag hörde Erik sjunga Bryan´s Heaven igår så har jag hamnat i en Bryan Adams feber!

En av mina favoriter är absolye Heaven, en låt som ligger nära mitt hjärta.

Men låten neda Here i am är en av kategorin Melanoz favoriter.


Here i am



Sound the bugel now
Gjordes till filmen Spirit Hästen från vildmarken, haha jag såg nod den filmen 89745987 ggr minst när dne kom ut för x-antal år sedan! Och till denna låten kom den Blödiga melanoz fram, som sagt är man kännslomässig så är man! 






Kommentarer
Postat av: Vivere

det är två och många bra låtar Bryan Adams gjort,

2009-12-05 @ 14:36:39
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: barbro

jag hade tänkt ge dig en stor kram idag. men det var nog bra att vi bara pratades vid i telefon .Jag hade ej långt från tårar.

För cirka 25 år-sedan tror jag det var,som kuben också inne och du kan nog räkna ut vem som löste den snabbt. Hon finns nära dig.

Kram Barbro lycka till.

2009-12-05 @ 15:59:23
Postat av: FATMA | sångerska

Är du en som verkligen gillar skräckfilmer? Just nu säljer jag The Grudge 2 (dvd film) för en billig slant. Och den är helt ny, fortfarande i plast förpackning till och med! :)

2009-12-05 @ 16:06:19
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh Spirit är en jättefin film. Jag har också sett den mååånga gånger ochjag gråter mängder varje gång :)

Kram

2009-12-06 @ 00:13:13
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0