Dags för att avreagera sig!

Ibland blir jag bara så damn trött på folk och deras betende!
Vart tog mognaden vägen?? Jag må vara 21 ykna små år. men jag är betydligt mer mogen än så och vet hur man beter sig och kan ha en dialog om vad det är som stör en just nu!!!

Men det kan tydligen inte personen i fråga på 45 år eller vad fn det nu är. Nej man tjurar och låser in sig på sovrummet och säger inte ett ord utan bara glor och muttrar! Svarar inte på tilltal eller ens ett tecken på vad det är för fel och gör personen så irriterad! Jag blir galen. Så typiskt svenskt, stänga inne allt och tjura i evigheter i stället för att öppna käften för att säga det man känner! Så FEGT!!!! Specielt när det skadar andra personer runt omkring. Väx upp mannen!

Jag kan ha mina misstankar om vad det kan vara, men det är inte rimliga orsaker till att bete sig som han gör just nu! Fispropp säger jag bara!!



Ska ut och mocka, hamna i andra tankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0