En prinsessas dagbok

                                                


  Hej på er!!
Känner mig som en ren soffpotatis och det är då inte likt mig för 5 minuter! Har i alla fall kikat på en prinsessas dagbok eller ja just nu är det nyheterna och sedan ska dom väl visa slutet på 5 minuter! Kl 20:00 så börjar Narnia. Ni vet de filmen som visades på bio för ett x-antal år sedan. Ja den sak jag se ikväll tänkte jag. Får vi se om den får en hiss eller diss. Någon av er som sett den?

                                            



Kommentarer
Postat av: Vivere

Har sett Narnia :o) både ett och två , rätt bra filmer , hoppas du har en trevlig juldag ,

2009-12-25 @ 19:39:18
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0