God Morgon!

Hej på er där ute i gryningen haha!

Ja, det börjar i alla fall ljusna. Jag sitter i alla fallnu på ett tågfrån Kalmar och ska ta mig till den västar sidan av sverige. Usch, ska åka tåg i 4 timmar, så lång tid tar det även till Stockholm. Dessutom så är det ett typ av godståg jag åker i, men men jag överlever! Lite skakikgt i sätet bara men vem har sagt nej till massage??




Igår så var jag en aningens rastlös må jag säga. Att inte jobba kan gå mig på nervena. Hästarna betyder verkligen allt för mig och Chiron är saknad. Men snart så är det rullning på nya bollar och alla kommer att vara uppe i luften amtidigt kan jag säga. Men det ska bli kul.


Lillprins på hans första tävling i Laholm sommaren 2009.

Nu så ska jag ta och proppa in mp3:n och luta mig tillbaka! Är inte ens något tågbyte! So L-Ö-V-L-E-Y


Kommentarer
Postat av: JennyM

Ni är så fina ihop! :) Hoppas resan gick/går bra!

2009-12-14 @ 13:38:18
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0