Kryper

Jag måste erkänna att jag är TRÖTT!! De senaste två veckorna har det känts som att jag bara har åkt tåg, bil och flyg och lite mer tåg. Men resan till Egypten var en upplevelse det må jag säga!

Ikväll har vi hat en liten lilljulafton här hemma med rogers mor och far. Fick lite julklappar av dom. Fast att vi sa att vi inte ville ha några klappar. Jag tycker att julklapparäröverskattat och ger många ekonomiska problem, bara för en sketen julklapp! Men i alla fall så fick jag ett handduksett jätte fina,en alldin choklad ask mums fast hade det varit enparadis ask hade den redan varit slut hihi. Sedan fick jag två jätte fina kostaboda glas som man kan använda som äggkopp eller grogglas. För min del blir detnog äggkopp eller dekoration, dricker inte groggar. Men superfina var dom!

                                           
                                                                             föredrar paradis

Men jag har verkligen en längtan, en längtan till att börja jobba igen! Det kryper verkligen i min kropp. Nästan mer slitsamt att vara ledig än att jobba! Älskar hästarna och stallet så är det bara. Men får nöja mig med mammas och min lilla shettis här hemma så länge. Men kan säga att jag inte tänker vara mer ledigt än nödvändigt!!! 


Men imorgonär det julafton, då kommer mormor hit!!!

Jag tänkte ta och krypa ner tills ängs nu och burra ner mig under täcket.

Vi hörs i morgon vänner!!

STOR JUL KRAM PÅ ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0