LALALALAL.......

Sitter och lyssnar på lite julmusik samtidigt som jag tar mig lite och äta.
Vet inte, men mitt liv känns så lätt just nu. Finns så mycket som jag är så glad över och framtiden, ja denär på väg!!!

Men som sagt Torsdag nästa vecka kommer bli en hård dag. Då lämnar lilla jag Dressyrgården efter lite mer än 1 1/2 år. Gud vet vart den tiden har tagitvägen, men kul under tiden har jag haft och min lillprins, Had ejag haft pengarna så hade du varit min för länge sedan!


Låten jag sitter och sjunger med till är den ovan. Min underbaraste bästaste bäste vän haha, lyssnade på denna under en julshow vi hade i skolan och sedan dess har jag lyssnat på den vid varje jul! Roliga minnen man har från skolan!! Ni missade väl inte när hon gästbloggade här på bloggen? Om,så finns inlägget HÄR

Nu så måste jag ut och fortsätta jobba! Vill hinna med så mycket som möjligt innan dagen är kommer.


Kommentarer
Postat av: viktoria

Vad skall du göra när du slutar hos catrin?

2009-12-06 @ 13:15:59
Postat av: Emelie

Hoppas du haft en bra söndag och att du får en fin start på veckan :)

Kram

2009-12-06 @ 21:58:33
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0