Lovers

Efter att jag hade varit ute och fodrat mina darlings i stallet och även alla katter så satte jag mig och klickade in på asos.com det är helt klart en favorit sida hos mig!

Idag så fann jag bland annat dessa snyggingarna!

                                  

Jag skulle kunna tänka mig alla tre paren. Tänk vad fränt att ha mitten paret när man ska spexa till det lite men inte allt för mycket, perfekta nyårs skon!!

 

Enligt mig så tycker jag även att asos.com har bra priser på sina varor!

 

Hiss för det!

 


Kommentarer
Postat av: luffi

två första skorna var ju inte att leka med!! sista paret kan man glömma bort men de andra ! MMMMM good!



Gott Nytt År på dig min käre Vän!

2010-01-01 @ 07:22:26
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0