Melanoz svarar

Den senaste tiden så har jag fått frågor som denna nedan och liknande

Vad skall du göra när du slutar hos catrin?

Som ni redan kanske har förstått så är detta min sista arbetsvecka på Dressyrgården och på Torsdag flyttar jag.
Jag har verkligen trivts här på Dressyrgården under den tiden jag har varit här och anledningen till att jag slutar är för att jag har fått ett nytt jobb som beridare utanför Göteborg, mer information om vart mm kommer att komma upp på min hemsida inom kort.

Jag kommer även att ta emot hästar för träning och tävling, matcha unghästar för 3-års tester samt kvalitets tävlan. Eller fortsatt utbildning. Men även detta kommer det att stå mer om på min hemsida.



Klockan tickade iväg och nu är det dags för sängen, förlåt för att det blev en sen uppdatering, men var tvungen att ordna med en del saker innan dagens slut!



Men lovar er att bloggen kommer att bli till det normala och bättre inom kort!!!

Sov sött mina vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0