Snö

Kan man kalla att det var i Sverige när planet skulle landa. 6 stycken plogar fick köra framför planet efter vi hade landat och innan parkering vid gaten! Man var ganska trött i benen efter 5h och 35 minuter i ett flygplan. Men fick se Ice age 3!!

Resan hem gick bra. Men många kontroller var det. Tre kontroller var det innan vi fick komma ut till shoppingen och gaten vi skulle gå på planet. Eller hoppa in i bussen som körde oss10 meter för att släppa av oss vid planet! Blev inte såmycket shopping på flygplatsen då dom inte tog Egyptiska pund?? Enbart dollar eller euoro. Ganska knepigt måste jag säga men men. Vi försökte att köpa kaffe. Jag och en svenska som vi träffat och umgåts med på hotellet men det gick inget bra. 20 egyptiska pund skulle dom ha för en kaffe som var i storlek som en kopp?? Detblir ca 28 svenska kronor. Vi försökte pruta men det gick inget bra haha!! Så kaffe på flyplanet med en mummsig chokladbit och en vacker vy genom fönstret!

Jag har haft en jätte rolig vecka och fått vara med om något jag säkerligen kommer att minnas livet ut!

Nu ska jag snart krypa ner till sängs efter att ha packat om och blvivit bjude på pannkakor. Tåget till Hestra går klockan 09:00 så åker jag med bror min till mammsen i morgon och sedan är det visst julafton! Tänk att meningen igentligen var att jag skulle åkt till Rom idag, men va sjutton det är snö även där! Så Egypten köndes bra!

 
Alena och jag igår kväll. Hon var med i teamet som kallades animation team somhöll i underhållningen. Fock dock bara med henne på foto. Kan säga att hon var jätte trevlig och kommer i från ryssland och jobbar på hotellet Le Patcha. Första kvällen så pratade vi lite och sedan dess så har dom alltid ropat när man träffats, timmie timmie timmie så alla på hotellet viste vad  man hette! Haha men kul var det! Blev kallad för Mikeal Jackson ett x-antal ggr och personalen ville att jag skulle dansa moon walk, men det fick dom inte se haha!

Nu är det dags för sängen för min del! Kommer att blogga mer om resan i morgon och dagarna som kommer. Ska försöka göra en videoblogg om resan i helhet tänkte jag! Var inte det roligaste att checka ut idag, så skönt att vara hemma!

Nu är melanoz back för uppdateringar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0