Sweet morning!





Sovit gott därute? Det har i alla fall jag, fast kom inte ihåg att jag ens somnade för klockan ringde så fort igen haha!

Jag har i alla fall varit upp en stund, ätit frukost och läst lite morgon bloggar. Har varit med i Lilys julkalender tävling som hon har varje dag fram till julafton. Varje kväll dras en ny vinnare och varje kväll 00.00 så dyker det en ny lucka upp! Så kika in på hennes blogg och var med i dagens luckdragning.
Till Lilly bloggen

Men nu ska jag börja klä mig en drös av kläder, kylan är kall där ute så värmande kläder tack!


Kommentarer
Postat av: Vivere

har sovit så där vaknat typ varje kvart har det känts som ,



hoppas du får en bra dag

2009-12-03 @ 10:47:11
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0