Varmt

Ar ordet. Men nu sa borjar det bli lite svalare. Bar en 28 grader varmt nar man gick ner till havet och stranden men inte sager jag net till det. Dock inte sa roligt nar man fa ha ett all inclusive arband pa sig sa det bli en fin rand nar man solar. Men jag faktiskt smart sa jag tog den armen jag brukar ha klocka och armbanden pa mig!! Tyckte jag var ganska sa smart dar!! 



Jag akn tyvarr inte lagga upp nagra bilder pa dessa datorenrna, dom blir inte sa glada da. Men kanske kan jag ta mig till ett internet cafe, men annars far ni halla ut tills tisdag, da ska det bli ett bild spel. Men det ar verkligen helt underbart har.

Igar kvall sa blev jag stoppad av tva tjejer som arbetar har pa hotellet och kommer fran Ryssland och undrade om inte jag ville vara med i en show dom skulle ha har pa hotellet men jag fega faktiskt ur haha! Men det ar verkligen jatte trevligt folk och dom fragar alltid hur man mar och om allat ar tillracklig bra mm. Sa jag maste faktiskt saga att Egypten och Hurghada rekomenderar jag. Idag  var det aven en resa som gick med buss till Kairo men vi hoppade faktiskt over den, dels for att det tar 8h med buss enkel resa och man bli hamtad 2 pa natten och sedan sa var den ganska sa dyr faktiskt. Men viss hade det varit frant och se pyramderna mm. Men pa lordg ska vi ner i havet med en ubat, ska bli spannande!

Vad som sker resten av dagen vet jag inte, kanske smiter vi en runda till pa stan men vi far se. Man ska helst inte ga ut nar det har blivit morkt, da blir butiksagarna som jagare pa alla turister och forsoker pracka pa en det ena och det andra. Men under dagen ar det inga problem. Vi var nyss i ett litet Shopping mall som det stod pa skylten och dit ska vi nog bege oss igen!!

Men ni far ha det sa bra vanner sa far vi se om jag bloggar nagot mer idag eller om det blir i morgon!

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hejhej, jo du måste driva två bloggar för jag får kommentarer från -> http://amoretesoro.blogg.se/.. och det måste ju vara du, skrev att du var i egypten därifrån och samma ipadress :)

2009-12-17 @ 23:04:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul med uppdateringar från resan! Du verkar ha det hur skoj somhelst, det ska bli kul att se bilderna när du kommer hem. Lova att visa alla för mig när vi ses. KOmmer du till Blomstermåla den 23 dec?

Var rädd om dig!

Kram

2009-12-18 @ 00:04:20
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0