What??

                                     
Verm är det som härmar vem? Den ena säger att det är den andra och den endra säger att den var den tredje?
Jag pratar nu om bloggflugan "Årets" som nu är igång på Amirs "gaybloggen", Paow och Kizzies blogg. Vet inte om Dessie har något liknande på sin blogg. Jag menar, antingen så har dom något ihop för att lura oss läsare. Eller så snor dom varandras ideér men frågan är vem som snor resp inte? Själv tycker jag att det var en rolig sak att blogga om, men är det lika roligt när alla säger att det var just deras ide. 

Ingen aning, men vad tror ni??? 

                                    

Kommentarer
Postat av: Madicken

Min polle är underbar =)

Vad kul att du är tillbaka :D Det blir ju massor i stallet på vintern, mycket att göra :)

2009-12-26 @ 22:32:44
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0