All alone

På Dressyrgården. Igår så var vi nere i falsterbo och satte upp tältet till montern. Kan säga at det vra många tält och människor som sprang runt nere i Flaterbo, dock var det ganska lugnt när vi var där. Sent var klockan när jag kom hem. Tror jag hoppade ner i sängen vid 01.30 efter att ha verit ute hos hästarna en gång till och rastat Noppe popp som var ute i evigheter och skulle göra sina bestyr. Lite ångest har han vart han ska göra dom tydligen.

Well well

Har ätit frukost och myst med mig själv och ska nu hoppa ut till stallet och rida lite pollar samt gå med någon. Sedan ska det mockas och grejjas samt städas inne på rummet och lite överallt. Måste ordan lite tvätt också.

Självklart tog jag lite bilder igår. Men dom får ni vänta på tills senare idag. Kommer blogga vid lunch igen så håll til godo. Lyckades även finna ett par ögongodisar igår. Det är ju därför man följer med på mässor haha. Men det är min och ingrids grej. Men tyvärr Ingrid såg inga 3 folk där igår kväll. Såg dock att dom var med och sponsrade. Hade världens skylt vid dressyrbanan!

men som sagt mina vänner nu är det dags för stllet. Är lite sen idag så det är bara till att sätta igång!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0