blev ganska...

0-3acc0e3c20d4aab2c0b6a0f5492dc442.png

Kolla varifrån!

blev ganska så sent :0) jag och Catrin har tagit en kvällstid fika med rostad macka med te och honung. Tog ett par keks och ost som dom inte hade ätit upp från ostbrickan. Typiskt oss två att sitta uppe och uggla på kvällarna och prata om ingenting. Ganska trevligt att man kan sitta och umgås med sin chef. Catrin har blivit mer än en chef för mig. Hon är min mentor och min vägvisare och jag litar 100% på henne, en riktigt god vän kan man säga, kan prata om allt och hon lyssnar lika är det tillbaka! Vi är ett riktigt bra team kan man säga. Men nu är det dags att krypa ner i sängen. Hon ska rida första hästen 07,30 därför jag mobilbloggar för tillfället då jag inte orkade sätta mig framör datorn då risken är för stor att man fastnar där på tok för länge! Well well mina vänner sov sött! Kram Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0