Fler än jag?

Som har problem med att ladda upp bilder idag? Har fösökt flera gånger nu men det fungerar inte. Får prova ikväll igen. Så sorry inga bilder nu från Flasterbo och tältet. Får vänta tills senare. Hoppas det går ladda upp då i alla fall.

Well well

Jag har i alla fall Ridit och grejjat och tänkte ta mig en så kallad Dressyrmacka med Kaffe så klat och en shake från Herbalife. För er som undrar om dressyrmacka så är det Catrin som döpt dom. Den ena mackan är med majonäs, ägg, kaviar och purjolök. Den andra mackan är balnda tonfisk med olja och majonäs. Kanske krydda lite med svartpeppar. Lägga röran på en macka gärna vitt bröd. Sedan lägger man tomatskivor på och rå hackad lök samt basilika. MUMS är dessa mackor. Specielt med kaffe till!

Sedan så ska jag ta och städa lite är tanken. Funderade även på att ladda mp3:n och klippa lite gräs? hmm...får se vad som faller mig in. Kan ju inte påstå att jag blir understimulerad på detta stället.

Ska ta och kika upp via falsterbohorseshow.se om det finns några live sändningar. Brukar göra det. Så det och lite lunch macka kanske? Men ska se om jag finner något.

Nä nu mackor . Ska försöka få upp lite bilder under dagen!

kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0