God morgon

Tycker det inte är annat än god morgon och god natt nu för tiden! I natt så kom jag i säng starx efter 01:00. Hade lite hästar att ta hand om när vi hade kommit hem.

Nu har 5 dagar med tävlingar tagit sitt slut. Kan säga att det känns ändå ganska så skönt, men det är faktiskt väldigt kul. Är i alla fall lad över min Chiron att han bara levererade och gick som en klocka. Lill prinsen. Väntar fortfarande på bilerna, som sagt förhoppningsvis innan årets slut haha!!

Idag så ska det givetvis ridas som vanligt. Men tältet ska plockas ner. Igår så rullade vi bara in skåpen men idag är det tältets tur att rullas ihop och packas ner till det otroligt roliga dinosaurieägget. Josefin kommer också ner under förmiddagen. Ska bli så skönt när hon kommer ner igen. Efter dessa dagar så känner man sig ganska så sliten och är tacksam över all hjälp man kan få! Vi planerar att binda fast henne någonstans så honinte kan åka hem och tillbaka till skolan. Jag menar hur roligt  är det att vandra runt i skolan och var dag sätta sig framför skolbänken? Skit i det Jossan! haha! 

Nu är det dags att återgå till vardagen och för min del just nu, åter ut till stallet! 

B Tw- Charlotte Haid-bondegard red sin Lonevan tror det var så han hette. Sån fin häst! Förstår att hon gillar den hästen och kul att den fick bli bra igen. 

Som sagt åter work work

Kram
Timmie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0