Gud va full jag blev

Kan knappt stå upp. Att böja ser ner ännu värre! Magen min är så full utav mat att jag känner mig gravid. Om det är liknande så här man känner sog om man är gravid. Det är faktiskt lite läskigt. En kille kommer aldrig kunna veta hur det är att vara gravid, aldrig någonsin. Rätt fränt igentligen. Men om jag ska vara ärlig så är jag inte så avundssjuk på att vara gravid! Ingen graviditet eller barn för min del, det gör alla andra så bra tycker jag! Som sagt maten var god och sängen väntar som bara den nu! Ska ringe en gid vän först om jag orkar. Ringde mig innan men satt och åt så orkade inte svara.
Är så sugen på att shoppa. Tänk om man kunde vinna lite pengar eller typ en tväling där jag inom en timme ska shoppa aöt jag hinner och får det jag har med mig ut! Snacka om att jag hade sprungit runt som en galning! Gå fort det kan jag men jag lovar hade kutat runt! Det skulle vara grejjer det.

Men nu mina vänner så är det dags för Melanozen att dra sig mot sängen innan han somnar, och innan det går så långt att jag inte orkar lägga mig för att jag inte orkar borsta tänderna. Då är det illa! Fytte rackan asså!

Men innan jag publicerar inlägget så tänkte jag att ni läsare kunde skicka in lite frågor till mig, kanske saker ni undrar över mig och mitt liv. Har en del läsare men knappt någon som kommenterar något- Så KOM IGEN!! och fråga något, oavsätt ni undrar över!

Natti Natti!


Bilder från Börbäck när dom firade 40 år. Lite riddare i farten!


Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad åt du för gott som fick dig att bli "gravid"? haha

2009-07-12 @ 22:39:36
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0