hej och hå

Vad det går. Dagen snurrar på som sjutton. Har precis haft lunch och inväntat den dagliga posten för att se om den ska komma upp hit för att lämna något paketet till butiken. Men icke idag heller. Så ska springa ner och hämta posten så fort jag postat inlägget.

Som sagt dagen rullar på och det har redan skett saker Måste baka en ny tårta kan jag säga. Då vet nog en del vad som skett. Fast inget allvarligt. Im alive i alla fall. Men för er som inte hänger med så får ni vänta tills senare idag. Måste susa vidare nu. Catrin kommer hem i eftermiddag/kväll och ska rida sedan kommer det nya gäster till stugan så där har jag skurat golven en gång till. Dom glömde öppna vinflaskor och ölburkar i en påse så det stank apa in there. Så tänkte jag att det är lika bra att svabba av golvet innan nya gäster kommer.

Som sagt jobba jobba!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojoj, har du besökt marken? Tur att det gick bra och du får gärna skicka en tårta till halmstad också :) Eller kan jag komma och käka en - jag har ju fixat mitt kökort nu :) kram

2009-07-16 @ 15:24:00
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0