Käk

Har jag precis ätit. Gjorde broccolipaj med sallad mumms är det med paj tycker jag i alla fall. Hästarna är inne och fått sin god natt klapp och pussade på. Vad skulle livet vara utan hästarna och deras gnäggande mular??

Något jag inte kan förstå är att många tykcer att jag är lik han som vann Eurovision song contest, jag ser inte någon likhet alls. Kom på att tänka på det när jag zappade lite på tv:n och hamnade på Allsång på skansen.

Ska ta och diska lite och plocka fram lite chips
Mina 5 sanningar kommer efter det!

Kram
Timmie





Nå¨vad tycker ni är vi lika??



Kommentarer
Postat av: Corinne

Men oj, Herregud! Har inte tänkt på det innan men ni är riktigt jäkla lika! Har du möjligen en tvilling bror du inte berättat om? ;)



Puss&Kram

2009-07-14 @ 21:47:34
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag undrare också hur detta hänger ihop...hm...får fråga faster om hon har någon bra förklaring...hihi. Men lika är ni, inget snack om saken. Och var glad, supermånga tycker Rybak bara e sååå söt och snygg :)

2009-07-14 @ 23:34:55
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Sofie Selmqvist

Ja det var in allt lite =) längesen man såg dej! Hoppas allt är bra.



Kram sofie :)

2010-01-27 @ 20:01:33
Postat av: Petra

Haha ja! Ni är jättejättelika! ;)

2010-09-19 @ 16:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0