Lovley

Är inte riktigt hundra frisk ännu. Men är betydligt bättre än de senaste dagarna. LOVLEY!! Idag så hjälpte jag till att passa Nathalie under tiden Catrin red ett par hästar och passade då på att ta en liten promenad ner till korgladan för att köpa halstabletter. Men hade dom det? väldigt mycket jätte stort jätte NEJ! *suck* så det vara bara till att köpa tuggummi men smak av mint som gör det lite lättare för halsen i alla fall.

Har för en stund sedan tagit mig ett par mackor och en kaffe och kikar nu på family fear factor. Inte så äckligt som det brukar vara men tillräckligt för att jag inte skulle haka på det där programet i alla fall.

Kom på att jag även har puttast Ikaros saker och Catrins stövlar tidigare idag. Kändes som att springa ett maratonlopp. Men gjort blev det och det är darav att Catrin ska träna för Conrad i morgon uppe i Halmstad där han kommer att vara i 4 dagar och hålla träning. Om jag ska med vet jag inte. Tror det är bättre att Josefin får följa med så är jag kvar hemma och grejjar lite. Min tävlingslicens är i alla fall klar. Ska tävla Chiron i Laholm om allt går som det ska. Tror jag skulle starta honom i tre klasser på tre dagar och det blir bara l:b men han måste börja någonstans. Ska bli spännande bara att se hur han är på framridningen. 

Nu så ska jag se till att få lite jobb utfört! Toppen med jobb vi nätet, det bästa är att alla kan göra det. Vill du veta hur?

Kram
Timmie
Oberoende Herbalifedistributör

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var attans vilken otrevlig förkylning du åkte på. Hoppas du piggar på dig under början på veckan! Kram

2009-07-05 @ 23:33:26
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0