Måndag it is

Idag orkade jag gå upp och morgonfodra!! Sicken lycka. Men jag orkar fortfarnade inte så mycket utan bli helt anffådd och se ut som ett spöke. Jag hoppar i alla fall över att följa med till Conrad träningen i Halmstad idag. Kanske åker med i morgon i stället. Vet inte men käns inte så lockande att åka med lila ringar under ögonen och ett ansikte som inte sett dagsljus sedan dagar tillbaka! Jag tror jag ska jobba lite kontor medans dom är borta och så ska jag puttsa lite. Man får helt enkelt börja lite försiktigt.

I Lördags så läste jag även ut min bok. LIZA MARKLUND "LIVSTID"  en bra bok må jag säga och Catrin var så snäll så när jag låg i säng med feber och gud vet vad så har hon betsällt efterföljaren av Liza "EN PLATS I SOLEN" Får vi se om den är lika bra, man hoppas på det i alla fall. Efter dessa två böckerna som är ganska så allvarliga får man kanske hitta något mer lättsamt att läsa som kanske någon fantasy eller något. Ingen aning. Kom ihåg när man hade sommarlov förr i tiden (känns som en evighets sedan man hade det) så läste jag hela tiden om det inte var stallet och hundarna. Önskar att man kunde få ha sommarlov tills man vore 30, vore inte det en bra ide?

Under några dagar så har jag saknat hemmet med alla hundarna. Är så van att både kunna ha häst och hund men nu kan jag bara ha ditt eller datt. Trissan är mit allt när jag är hemma. Följer mig som en liten svans och sover som en lite boll jämte mig om natten. Alla som skrattar åt oss när vi gör freestyle. Vet inte varför men mina hundar har en viss tendens till att bli lite av den livliga typen och dom går med på nästan precis vad som helst. Titta bara på Jinda, min hund som jag hade med mig till skolan ett tag och som kan en hel drös freestyle rörelser som tanken var igentligen att tävlat henne, men nu så lever hon myspys hos morbror m.f.

Nä nu så jag ta och jobba lite kontor, babbalr ändå bara på här känns det som. Men ha en fin fin dag min vänner


Kram
Timmie
Oberoende Herbalifedistributör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0