Morning!

Då har man hunnit med att äta frukost, fodrat hästarna och tagit hand om tvätt och mamma har åkt till Bjuv för att fortsätta en dag med mentalbeskrivning av hundar!

Själv så ska jag efter jag har publicerat detta inlägget ta och dammsuga och sedan bege mig ut till stallet. Får se om jag åker ner till Grand Prixen idag. Vädret känns inte så lockande och har lite smått som måste ordnas här hemma. Så tror inte jag åker ner fören det är dags att packa ihop montern. Det är inte det roligaste som finns och i morgon ska tältet upp igen och skåpen ska ut på Tisdag eller Onsdag morgon då tävlingaran börjar vid 13.00 på Onsdag. Wieho! Jobba jobba som sagt!

På tv:n går Dora utforskaren i bakgrunden. Dom frågade om pingvinerna lever där det är varmt eller kallt? oh... svår fråha må jag säga!

Nu har det redan gått en vecka. Denna veckan har gått helt sjukt fort. För en vecka sedan så började Falsterbo Horse Show och nu är den redan slut! Men veckan har varit skön att fått vara själv på gården. Man bestämmer allt själv när man vill göra vad. Så skönt kan jag säga. Nästa söndag så kan jag nog förhopnningsvis åka med mamma hem. Hon ska mentalbeskriva hundar i Bjuv nästa söndag också så då kanske hon kan hämta upp mig här på vägen. Hoppas att det går bra för Catrin. Hjäller att passa på att vara lite ledig medans vi har Josefin och innan jag blir aldeles ensam i stallet.

Nä mina vänner nu måste jag fortsätta morgonen!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0