R.I.P

Michael Jackson som säker alla vet har tystnat bakom microfonen, scenen är tom men musiken lever vidare. Såg lite då och då ur minnes sermonin ikväll. Talet hans bror gjorde var med väldigt starka ord men det som känndes mest tungt var när hans dotter skulle hålla tal men lyckades knappt få fram ett ord. Det hon fick fram var att sedan den dagen hon förddes har han varit den bästa fader man kan tänka sig. Han bror som höll talet innan dottern som jag nämde innan fråga också hur mycket lidande en man kunde ta? och han hoppades nu få bli lämnad i fred.

Det var nog en ganska så sammansvettsad familj bakom all media. Det är dock inte bara dom som har förlorat en person, fast dom bär säkert på den tyngsta bördan absolut. Men vem har inte varit Michael Jackson framför spegeln när man var mindre? alla har hört hans låtar. Finns en låt som jag kommer ihåg så väl oxh som många andra säkert gör är låten "Heal the world" Den har man sjungit många många gånger i stallet.

Nu till något betydligt mer uppiggande var att jag och Josefin klarade av utan problem att laga mat. Dock så blev det inte Chili con carne då vi inte fann några bönor att ha i! Så det fick bli köttfärs som man kryddar lite som man vill och nachos riven ost över och in i ugnen en stund och lite sallad till det! Wipps en middag ordnad! Inte så svårt inte! Något som jag inte gjorde idag var dock mina negerbollar/havreneger/chokladbollar what so ever! blev inga goda bollar med pärlsocker! buhu asså!

Nä dags för sängen, han kallar!

Ny dag nya tah väntar och Conrad!

Natt Natti
Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lät som ni löste matfrågan lysande :) Tror jag ska testa någon kväll!

2009-07-07 @ 23:20:46
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0