rödsprängda ögon

God morgon! Led av en lite panikattack innan då Jag hade varit upp och fodrat hästarna, för ca en timme sedan. Gick då in till den heliga kaffebryggaren och skulle förbereda kaffe som jag alltid tar efter mitt Herbalife te. Häller i vatten, och ska sedan gå och hämta kaffe filter. Öppnar skåpslyckan och ser till min fasa att kaffe filtrerna var slut!! Slet upp var lucka och låda i hopp om att jag skulle åtminstonne finna en lite kaffepåse som ville bli använd just denna morgon. Men nä! Så helt enkelt får det bli en tur ner till Korgladan.

Vad ska ske idag. Vet inte faktiskt, ska i alla fall komma två ellever utöver det så ska hästarna ridas, som vanligt. Catrin har jag ingen aning om vart hon har tagt vägen. Trodde hon skulle komma hem igår men fel hade jag tydligen. Var ingen bil hemma igår när vi gick ich la oss och ingen bil nu på morgonen heller. Just gone helt enkelt!

Men nu ska jag fortsätta min frukost och sedan traska ut i stallet!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0