Visitkort

                                             
 

Har grejjat lite med det medans jag har haft lunch och funnit en bra design tror jag. Är det gratis så är det gratis och när man fått in lite mer pengar kan man lyxa till det lite mer!

Dagen har rullt på. Regnet avtog och nu skiner solen, lovley! Chiron gick fint idag, blev lite lång i vänstersidan i höger galoppen men fick till det så tills lut gick han riktigt fint så det känns bra innan tävlingen nästa vecka. I morgon så ska jkag rida ut honom tänkte jag för att sedan joggas på banan på Onsdag och sedan longeras på Torsdag och ridas på banan fredag, lördag och vila på söndag. Så har jag lagt upp shemat i alla fall.

Nu så ska jag ta och bekanta mig en stund med lilla röjsågen och min mp3. Så letar ni efter mig kika bland hagarna så ser ni nog en kille diggandes med en röjsåg och har allsång med hästarna. Grannarna får skaffa öronplugg!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0