Äntligen!

Är lastbilen packad och klar!

Ska snart hoppa in i duschen, men först så ska jag dammsuga. kan man inte uppfinna smutsfritt golv?

Men innan jag gör dessa saker ska jag visa ett armband jag fann HÄR

Arm Kulkedja 10mm bred. i gruppen Produkter / Armband & armlänkar hos Presidentor.se (Creative Bizniz of Sweden AB) (SB1042)
Brukar har svårtför att finna armband som faller mig i smaken. I detta fallet var det denna armbandslänken som mina ögon fastnade för. Passade min stilrena stil.

Tycker faktiskt att killar/män över lag borde ha mer accessoarer, eller vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Vivere

tycker det är snyggt med accessoarer !!



snyggt armband !!



2009-11-25 @ 21:02:47
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0