Återfunnen!

Min röst är till en större del återfunnen, lät som ett rikigt sågverk när jag skulle prata innan.
Hästarna är klara och stallet är klart! Dags förmig att göra lite lunch, blir nog ingetför avancerat tror jag. Sedan ska jag fortsätta packa.Detär nog det sämsta med att man ska flytta så är det packningen och få allt till att gå ihop. Jag själv flyttar inte fören om två veckor så jag kan inte skicka med precsi allt vad gäller klädväg mm. Well well ORGANISERA Melanoz!


Fråga mig inte vad jag gör med två fingrar där??




Kommentarer
Postat av: vivere

man har ju en viss förmåga att samla på sig en massa saker, vet hur det var när jag flytta från min föra lägenhet på 70kvm till 50 kvm nu ;o)



Hoppas packandet går bra !



Kram

2009-11-27 @ 13:20:55
URL: http://amoretesoro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0