Day goes by....

Dagen rullar på!

Vi har hållt på och tittat så att allt är helt på gården förutom 20kvm tak som flög bort igår!

Chiron gick gick riktigt fint idag. Kändes stark och fin över ryggen och var positiv trots regn och blåst samt en bassängliknande ridbana!



Catrin är på väg för att ha sadelprovningar, jag och Dora är här själva nu under eftermiddagen och ska fixa lite så inte all ved blir blöt i och med att taket försvann! Men tur nog så är det snickarkillar på väg som får klippa och klistra igen taket!

Var ganska så bloggsugen men efter jag såg filmen som jag skrev om i förra inlägget så tappade jag lusten! Man blir gråtfärdig!


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Varför skulle du vara blödig? Du är människa! Det finns inte en normal sund människa som gör något sådant som han gjorde, så fruktansvärt kallt..

2009-11-19 @ 15:00:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0