Ett typiskt drag?

Är det, det?
Med hovslagare? Han skulle komme idag men ej dykt upp och ingen tid vet man. Det roliga i det hela att det är inte den första hovslager jag vet som är sån här.

Hovslgarsyndrom

*kan inte ringa och säga att jag inte kan komme idag
* ändrar tid femtioelva ggr
*håller sällan tider
*ringer och är sura och undrar varför man inte är istallet (bara för att det behagade dom att kommer x-antal timmar försent)

Är det bara jag som upplever detta? Jag har haft suveräna hovslagaer, men över lag, visst är en del av dom knepiga gällande tider mm?

well well återstår att vänta! =0)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller verkligen med! Det är helt otroligt, måste vara ngn speciellt fenomen. Lite som veterinärkliniker, ibland flyter det på o går smidigt men vissa gånger står man där i sju timmar och det händer nästan ingenting trots att man hade tid bokad. :S Man kan bli smått irriterad för mindre. >.<

2009-11-30 @ 18:21:36
URL: http://jenitz.blogg.se/
Postat av: Vivere

hovlagare är sån som inte kan klockan eller vet hur man lyfter luren och ringer om man inte kan komma eller är sen , nä då skall man ju stå och frysa the ass of i väntan på dom skall komma , jag är helnöjd med våran han kommer i stort sätt när han avtalat tid men även hänt han kommer sent eller inte dykt upp det häp men det är inte jätte ofta det händer



2009-11-30 @ 20:08:36
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0