Färg

Lite överallt känns det som haha!

Nu så är man ny färgad och blev även lite slingor i luggen!! Får se hur det blir, ska snart skölja ur det!

Dagen min har rullat på, som sagt håller det lite hemligt fram tills i morgon i alla fall! Får se om jag kläcker ur mig vad det är jag gör! Nyfikna va?? Kan säga som så här So far so good

Jag har dock inte hunnit kika på IDOL så om ni vil får ni gärna berätta för mig hur det har gått för dm ikväll vänner!!??

Dags att skölja ur håret!


Ni får min lilla prinsessa att titta på! Måste jue ger er något liksom!
Trissan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Rabihe åkte ut. På tiden tycker jag, han sjunger inte dåligt men i jämförelse med dem andra blev hans sångröst inte så speciell. Nu ska jag hoppa i säng. sov gott.

kram

2009-11-07 @ 00:10:58
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0