Film

Filmen transformers går just nu på tv4.



Tänkte att jag skulle krypa ner i sängen och kika på den, har inte sett den tidigare!
Jag är ganska så sen när detgäller filmer mm. T.ex som Twilight och new moon?? Kanske i framtiden när man vandrar runt med rullstol kanske jag ser den haha! Nä men mitt liv är verkligen fyllt av annat så tid för film finns knappt!

Förskylningen min håller i sig, känner mer halsont och tung i huvudet,skulle bara fattas att det blir feber också!

Någon som kanske vill lägga ett vad?

I morgon så tänkte jag ställa er läsare en fråga och hoppas att ni kan svara på den! Troligtvis så ställer jag er den på morgonen så fler kan svara på den om intresse finns!

Ni får annars sova sött vänner och till er som är ute och roar er HA KUL! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar transformers, den filmen är underbar :) Hoppas du gillade den! Kram

2009-11-22 @ 00:26:39
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0