Förlåt,för att google finns

kommentar
Jag har bett dig att ta bort bilden förut, men jag ser att den fortfarande ligger kvar på din sida. Jag vore tacksam om du tog bort den omedelbart. Att använda andras bilder utan tillstånd är ett brott mot upphovsrättslagen.

Denna kommentaren handlar om ett inlägg jag skrev den 25/9-09. Detta var en fredag. Jag googlade på ordet fredag för att se om jag kunde finna något kul. Fann en bild och la upp den på bloggen. På bilden stod det "Det är fredag!" med röd bakgrund!
Personen ovan blev tydligen stött över detta. Fine. Kan förstå att personen hade blivit irriterad om det vore att foto som var arrangerat eller ett photoshop verk! Men så var nu inte fallet!  Om jag själv hade gjort en sådan bild ochnågon annan använder den (påpekar inget foto enbart text som denna bilden handlar om) Hade jag inte laggt någon större energi på, onödig energi. Men det är min åsikt!

Men jag ber om URSÄKT och ska nu ta bort inlägget med bilden!

Jag tror dock inte att jag är den enda som är en "tjuv" som du vill kalla det. Hur många finns det intesom använder google.se som ett bildarkiv. Det är kanske själva google.se man ska sätta åt? Att man från deras sida kan kopiera bilder!?

Men åter igen ber jag om ursäkt!!

//Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojdå, ibland blir en del sura om man använder deras bilder. Konstigt kan jag tycka då jag skulle bli gald om någon vill använda det jag gjort, jag skulle ta det som en komplimnag :)



Det finns en transformers till - Transformers 2 som har underrubrik: "Revenge of the fallen" Lika bra som ettan, jag älskar action med lite humor och coola robotar...hihi.

Ha det bra!

kram

2009-11-22 @ 21:45:39
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0