Glad!

simone om The white soul.....:
SV: Vad bra sagt, du tänker väldigt fint du - roligt att du arbetar med något du verkligen trivs med - målinriktad, det gillar jag. Din dröm ses då inte långt borta i mina ögon :)

Jag blev väldigt glad över denna kommentar! Inte varje dag man får höra att man tänker fint!
Kan säga att jag är enormt målinriktad och kommeraldrig never ever ge upp min dröm!

Tack Simone för din komplimang!

Nu ska jag rida Chiron, ätit lunch och sedan är det jalla jalla som gäller! Han var jätte duktig idag, röde inte en fena när jag klippte honom, helt still stod han och det var allra första gången!!

Puss på det va stolt jag äröver min prins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0