God Morgon!

Tillbaka till vardagen!

Sitter åter igen och dricke rmitt kaffe!

Ska snart ut till stallet och mina darlings här ute och dagen kommer säkerligen bestå av funderingar,hit och dit! Men jag har nog redan gjort ett beslut men ska fundera lite till under dagen!

Men måste bara fråga! Jag får helt skumma mail!?!
Typ någon som mailar en typ av kontakt annons kan man säga, fått flera stycker men jämna mellanrum!
Vågar knappt öppna mailen!

Men så här kan det stå!

 
                                                                            

Hello! My name is Irina. I am a girl, I am 28 years old. I want to meet man for serious relationship. I am cheerful, kind girl. I want to find a man with such qualities as loyalty, kindness, politeness. I sent you my photo in this letter. If you are interested in my personality, then write to me at my email address: [email protected]. I'll wait for your answer! Irina!


Jag känner att jag INTE ¨är så intresserad!

Hoppas ni får en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Du har fastnat i något slags mailutskick. Troligtvis i samband med att du lämnat ut e-postadressen till något företag eller annat jippo.



Markera som skräpmail, så slipper du dom ;)

2009-11-09 @ 15:09:49
URL: http://minvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0