God morgon!

Idag är det lördag och jag är redo för dagen! Sitter med ridkläder på mig och ska hoppa ut till stallet för att göra i ornding den första hästen!

Igår var det Mariette som åkte ut ur IDOL-2009. Men spela roll, hon kommer ändå att få ett skivkontrakt. Fast i mina ögon kommer alla säkerligen få en fin framtid inom musikbranshen, alla är grymt bra! 
                                         Mariette sjunger ut Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Jag ville bara säga god morgon till mina läsare! 

Dags att börja dagen! 

 

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja visst är hon! Sitter just nu och lyssnar på hennes skiva, på spotify..

Sen hoppas jag att hon och Calle gör duett igen, för när dom sjöng someone new, MY GOSH så bra det va!

2009-11-28 @ 19:30:11
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0