God morgon!

Har varit vaken en stund, sitter och dricker lite morgon kaffe så klart.
Kan säga att jag skulle så gärna vilja krypa ner under täcket igen, frosten ör utanför och det är allmänt ruggigt.
Det är nu man önskade att man hade ett tråkigt kontorsjobb för en stund, Fast om jag skulle säga så, så ljuger jag för mig själv.

Knoppning är det som står på shemat idag. ´Catrin ska tävla i Laholm så allt är förberett. Ska snart ut till stallet för att grejja runt och göra klart icke darling. Skönt om man kan ha hela stallet klart innan man åker så man slipper det när man kommer hem!

Något som jag tycker är så kul är att Ulla Håkansson fyller nu 72 år i dagarna och hon har köpt sig en ny Grand Prix häst!

Hon vågar nästan påstå att det nya stoet är bland det bästa hon har haft!





Bild från tidningenridsport.se.

Det som är mest beundransvärt är att hon trots sina 72 år inte gett upp sadeln utan fortsätter. Ulla är verkligen en ryttare som ändå har gett mycket till den svenska dressyren och som sport. Får man se om man stöter på henne i Laholm under helgen, hon var i Laholm under de stora sommar tävingarna!

Men i alla fall en stor HISS till Ulla Håkansson!


Kommentarer
Postat av: Vivere

Kan inte mer en hålla med och HISSA Ulla, helt utroligt hon är på topp än , kommer hela tiden med nya hästar, hoppas du får en fin fin fredag !!



/Vivere

2009-11-13 @ 09:39:52
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: viktoria

Ändrade planer så blir laholm ikväll :) Kanske ses!

2009-11-13 @ 11:43:48
URL: http://sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0